1984

Nos, 1984 egy volt azok közül az évek közül, amikor semmi nagy nem jött ki. Szerintem. GM úgy tunt csak a tervezett mennyiségu autóeladásokkal foglalkozott, így igazán sem a kinézeten, sem a teljesítményen nem változtattak, látszott ugyan, hogy pár dolgot kidobtak vagy jobbra cseréltek, de az igazán nagy dolgok belülre kerültek.

A Berlinetta kapott egy teljesen digitális muszerfalat. Ez tartalmazott egy kockakijelzos fordulatszámmérot,digitális sebességmérot. A kormányoszlopon oldalra szerelt vezérlo egységek voltak, a tempomat szintén a kormányoszlopon volt és a felso konzolon.

Ebben az évben az 5.0L-es Cross Fire Injection V-8-as motort megszuntették és a 3 sebességes automata váltót lecserélték a 700R4-re, valamint minden Z-28 motorházteteje acélból készült.

Most már az 5.0-as High output motor is a 4 sebességes automata váltóval volt elérheto. Az összes kuplung hidraulikusra lett cserélve a kézi váltós autókon.

Az 1984-es Camaro ismertté vált. A Road & Truck a 84-es Camaro-t választotta az elsonek a világ 12 legjobb autója közül együtt a Firebird-el. Megnyerte a Legjobb sportkocsi kategóriát a $11,000 - $14,000 árkategóriában. A Car and Driver a 84-es Camaro Z28-at választotta alegjobban kezelheto autónak, amit csak építettek valaha is az USA-ban.

VIN 1984

Példa: 1G1AP87HXEN100001

?5. számjegy a model: P= Z28 Sport Coupe, Sport Coupe, S= Berlinetta

?8. számjegy a motorkód:

-1 = 173ci V6 (LC1)

-2 = 151ci L4 (LQ9)

-G = 305ci V8 (L69)

-H = 305ci V8 (LG4)

?10. számjegy a model év: E=1984

?11. számjegy a gyár kódja: N=Norwood, L=Van Nuys

Méretek

?Hossz: 187.8 inch

?Magasság: 49.8 inch

?Szélesség: 72.0 inch

?Tengelytáv: 101.0 inch

1985

A Camaro új orr kúpot kapott mélyebb köténnyel és elso spoilerrel a Z-28 illetve az újonan bemutatott IROC-Z esetében. A Z28 motorházteto légcsatornáit kicserélték egy szimulált zsalura, és a hátsó lámpa új rácsosztást kapott. Az alsó karosszéria csíkok száma megnott 2-4-re a Z-28-on.

Az alumínum Berlinetta felni extra opcióvá vált. A Sport Coupe-hoz is meg lehetett rendelni az alumínium felnit opcióként.

Végül, ebben az évben került bemutatásra a Tune Port Injection motor. Ez 5.0L-es (305ci) volt, és csak a Z-28-hoz és az IROC-Z-hez volt elérheto. Idoközben a V6-os karburátoros motort is lecserélték a multi-port fuel injected motorra. Mindkét módosítás nagyszeru volt, mivel a mindkét motor nagyobb teljesítményu volt.

És végül a legfontosabb dolog, ami megszületett 01985-ben: igen, az IROC-Z

Nos, mi is történt még a Camaro-val 1985-ben? A duplamutatós sebességmérot lecserélték egymutatósra. A H.O. 305-ös motor gyártását áprilisban megszuntették. Minden kézi váltó 5 sebességes lett. És végül a 7.5 inch-es hátsó hidakat lecserélték 7.625 (7 5/8) inch-esre.

VIN 1985

Példa: 1G1FP23EXNL100001

?5. számjegy a model: P= Z28 Sport Coupe, Sport Coupe, S= Berlinetta

?8. számjegy a motorkód:

-1 = 173ci V6 (LC1)

-2 = 151ci L4 (LQ9)

-F = 305ci V8 (LB9)

-G = 305ci V8 (L69)

-H = 305ci V8 (LG4)

?10. számjegy a model év: F=1985

?11. számjegy a gyár kódja: N=Norwood, L=Van Nuys

Méretek

?Hossz: 187.8 inch

?Magasság: 49.8 inch

?Szélesség: 72.0 inch

?Tengelytáv: 101.0 inch